2019(e)ko apirilaren 3(a), asteazkena

TAILERRA || Linkedin enpresetarako





IKASTAROA

Linkedinek enpresei ematen dizkien aukerak baliatzea ez da han enpresaren orri bat izatea soilik; horretaz gainera, komunikazio digitaleko eta pertsonen komunikazioko estrategia bat behar da, eta beste aukera batzuk ere ezagutu behar dira, hala nola produktuen orriak.

 

Tailer honetan, LinkedInek enpresei eskaintzen dizkien funtzionaltasun eta aukeren inguruko azterketa sakona egingo da.
 
 HELBURUAK 
  • LinkedInek enpresei ematen dizkien abantailak eta lor daitezkeen helburuak ezagutzea.
  • Onlineko irismena zabaltzea.
  • Produktuak ezagutarazteko baliabide gisa erabiltzea Linkedin.
  • Ikusgaitasun organikoa handitzea LinkedInen eta Googlen. Prospektuak egiten laguntzea.
 
 PROGRAMA 
Abantailak eta helburuak
Ikusiko dugu nola lortu posizionamendu egokia bilatzaileetan, LinkedInen eta Top of Minden. Employer Branding eta Social Selling.

Non argitaratu
Ikusiko dugu LinkedIneko zer kanaletan egon daitekeen konpainiaren komunikazio digitala eta zer estrategiaren arabera erabaki behar den han egotea ala ez.

Nola argitaratu
Zer argitaratu, noiz eta nola funtsezkoa da eraginkorra izan dadin komunikazio digitaleko estrategia.
Argitaratze-algoritmoari buruzko ezagutza teknikoa eskainiko da, ahalik eta eraginik handiena lortzeko.

Tresnak
LinkedInen kanpo-tresnak ere ikusiko dira, gure estrategiarako erabil daitezkeenak LinkedInen kanal askotarikoetan.
 
 NORENTZAT 
Marketin-zuzendariak, Marketin Sailik ez duten ekintzaileak, kudeatzaileak eta sare sozialen kudeatzaileak. 

 IZENA EMATEKO 

 Meatzaldeko Behargintzak lagundutako ikastaroa. Meatzaldeko inskripzioek lehentasuna izango dute eta euskadi + innova webgunetatik egingo dira.
CURSO

Explotar el potencial de LinkedIn para las empresas es algo más que tener una página de empresa, requiere una estrategia de comunicación digital y de personas, además de conocer otras posibilidades como las páginas de productos.

En este taller se profundizará sobre las funcionalidades y posibilidades que ofrece LinkedIn para empresas.

 
 OBJETIVOS 
  • Conocer las ventajas que ofrece LinkedIn para las empresas y los objetivos que se pueden obtener.
  • Aumentar el alcance online.
  • Usar Linkedin como vehículo para exhibir productos.
  • Aumentar la visibilidad orgánica en Linkedin y en Google. Ayudar a generar prospectos. 
 

 PROGRAMA 

Ventajas y Objetivos
Veremos cómo obtener la presencia posicionada en buscadores y LinkedIn, y Top of Mind. Qué el Employer Branding y el Social Selling.

Dónde publicar
Veremos los diferentes canales dentro de Linkedin donde la comunicación digital de la compañía puede tener presencia y en base a qué estrategias estar en ellos o no.

Cómo publicar
Qué publicar, cuándo y cómo son claves para que la estrategia de comunicación digital funcione.
Además, se adquirirán conocimientos técnicos del Algoritmo de Publicación para conseguir el mayor alcance.

Herramientas
Se verán herramientas externas de Linkedin para usar en nuestra estrategia dentro de los diferentes canales de LinkedIn.


 

 DIRIGIDO A 

Directores/as de Marketing, Personas Emprendedoras que no cuentan con un dpto. de Marketing, Gerencia y Social Media Managers.

 INSCRIPCIÓN 

Curso subvencionado por Meatzaldeko Behargintza. Tendrán prioridad las inscripciones de Meatzaldea y se realizarán través de la web euskadi + innova.