2019(e)ko urtarrilaren 21(a), astelehena

TAILERRA - SEO, Web bilatzaileetako





IKASTAROA

Google-n posizionatua egotea Web proiektu bateko lehentasuna da. Bilatzaile garrantzitsuenetan posizionamendua hobetzera orientatutako edukiak garatzeko estrategia bat diseinatuko dugu. Bilatzaileek eta batez ere Google-k baloratzen dituzten alderdi gakoak ezagutuko dugu, bilaketa batean web bat posizionatzeko orduan eta, gure web gunearen azterketa egiteko eta hobetzeko doako erreminta multzo bat erabiliko dugu.


 NORENTZAT 

Bilatzaileetan webguneak sustatzeko praktika onenak ezagutzeko interesa duten marketing-eko profesionalei zuzendua. Ikastaroan zehar parte hartzaileen web guneak aztertuko dira ezarri daitezken hobekuntzak identifikatzeko.


 

 EGITARAUA 

• Sarrera. Oinarrizko kontzeptuak.
• Planifikatzearen garrantzia. Arkitektura eta Keyword Research.
• Erronka berriak. Universal Search-a edo formatu askotako bilaketa.
• Bilatzaileetan egoki Indexatuta egoteak duen garrantzia.
• Neurketetara bideratutako diseinua. Egiten dudana neurtu beharra daukat.
• Ospea eta loturak. Linkbuilding. Sare sozialak.
• Nola egin SEO nire web gunea alde batera utzita. Sare sozialak.
• Egingo dugu kasu bat batera? - Parte hartzaileen kasuen azterketa pertsonalizatua.

 HELBURUAK 

• Bilatzaileek eta batez ere Google-k baloratzen dituzten alderdi gakoak ezagutzea, bilaketa batean web bat posizionatzeko orduan.
.
• Gure web gunearen azterketa egiteko eta hobetzeko doako erreminta multzo bat erabiltzea.
• Bilatzaile garrantzitsuenetan posizionamendua hobetzera orientatutako edukiak garatzeko estrategia bat diseinatzea.

 IZENA EMATEKO 

 Meatzaldeko Behargintzak lagundutako ikastaroa. Meatzaldeko inskripzioek lehentasuna izango dute eta euskadi + innova webgunetatik egingo dira.
CURSO

El posicionamiento en Google ha pasado a ser una prioridad en todo proyecto web, ya que es la principal fuente de tráfico en internet. Diseñaremos una estrategia de desarrollo de contenidos orientados a la mejora del posicionamiento en los principales buscadores, conoceremos los aspectos claves que valoran los buscadores y en especial Google y, utilizaremos una serie de herramientas gratuitas para el análisis y mejora de nuestros sitios web

 DIRIGIDO A 

Responsables de marketing de empresas industriales, de servicios, de turismo, ocio, etc, que tengan interés en adquirir conocimientos sobre las mejores prácticas para promocionar los sitios web en los buscadores. Durante el taller se analizarán los sitios web de las empresas asistentes para identificar las mejoras que son susceptibles de implementar en los mismos.   

 PROGRAMA 

• Introducción. Conceptos básicos.
• La importancia de planificar. Arquitectura y Keyword Research.
• Nuevos retos. El Universal Search o la búsqueda multiformato.
• Correción de errores. La importancia de una correcta Indexación en buscadores.
• Diseño orientado a la medición. Necesito medir lo que hago. CRO.
• La popularidad y los enlaces. Linkbuilding.
• Microformatos. Datos Estructurados.
• ¿Hacemos un caso juntos? - Análisis personalizado de casos de los asistentes.

 OBJETIVOS 

• Conocer los aspectos claves que valoran los buscadores y en especial Google a la hora de posicionar una web en las búsquedas.
• Utilizar una serie de herramientas gratuitas para el análisis y mejora de nuestros sitios web.
• Diseñar una estrategia de desarrollo de contenidos orientados a la mejora del posicionamiento en los principales buscadores.

 INSCRIPCIÓN 

Curso subvencionado por Meatzaldeko Behargintza. Tendrán prioridad las inscripciones de Meatzaldea y se realizarán través de la web euskadi + innova.