2015(e)ko martxoaren 16(a), astelehena

Nola egin bezeroentzako e-mailingak Mailchimp erabiliz

Marketinerako posta elektronikoa sustapen estrategia garrantzitsua da enpresa askorentzat eta irabazi handiak eman ditzake legeari egokitzen bazaio eta praktika etikoak jarraitzan baidira. Gure bezeroen datu basea handitzen doan heinean, kudeaketa sistema automizatu bat beharko dugu bidalketa handiak egiteko eta pertsonalizatzeko, eta bide batez, denbora eta ahaleginak aurrezteko. Mailchimp doako tresna onenetako bat da, mailing propioak sortu eta kudeatu nahi dituzten enpresarientzat.

Hurrengo edizioak

  • 2015/03/23: Vitoria-Gasteiz (Araba)
  • 2015/03/27: Bilbao (Bizkaia)
  • 2015/03/30: Irun (Gipuzkoa)
  • 2015/04/13: Getxo (Bizkaia)
  • 2015/04/14: Barakaldo (Bizkaia)
  • 2015/04/17: Vitoria-Gasteiz (Araba)
  • Irakaste hizkuntza Gaztelania

Helburuak:

  • Enpresa txikiei eta profesional autonomoei behar dituzten ezagutzak ematea Mailchimp (onlineko marketin tresna) erabili dezaten.
  • Tresna horri esker, erraz eta nonahitik automatizatuko dute buletin igorketa eta harpidetzak kudeatuko dituzte, web aplikazioa delako.

Edukia:

  • Mailchimp, doako bertsioa.
  • Nola sortu kontu bat mailchimp-en: kontua twitter eta facebookekin integratzea.
  • Interfazea.
  • Zerrendak: zerrenda bat sortzea, zerrenden esparruak pertsonalizatzea, taldeak, kontaktuak erantsi eta inportatzea.
  • Formularioen disenua.
  • Kanpainak: kanpaina motak, kanpaina bat sortzea.
  • Estatistikak eta txostenak.
  • Social Tip & Tricks: plantilla bereziak eta etiketa bereziak.
  • Informazio gehiago.
  • Lege kontuak: jakinarazpen komertzialak igortzea; Datu base bat sortzea; Mailchimp-en pribatutasun politika.

Norentzat:

Interneten eta bere tresnen erabilera erraz eta dohainik ikasi nahi duten mikro-enpresentzat edo autonomoentzat.