2019(e)ko maiatzaren 21(a), asteartea

TAILERRA | GOOGLE ADS ESPERIENTZIA BERRIAREKIN BEZERO ETA SALMENTA GEHIAGO LORTU



IKASTAROA

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira.
Duela gutxi Google-k bere plataforma guztia eguneratu du eta publizitate-akzio guztien errendimendu handiena lortzeko garrantzitsuak diren berritasunak eta aldaketak gehitu ditu.
Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu.


 
NORENTZAT 
Antolakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei.

 
 HELBURUAK 
Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta.
Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu:
  • Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen.
  • Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen, berriztatze ondoren.
  • Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren.
  • Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen.



 
 PROGRAMA 
- Emaitzen marketinari buruzko sarrera.
• SEO eta SEM.

- Nola hasi Google Ads-ekin.
• Hasierako kokapenetan agertzea.

- Google Ads Esperientzia berriaren oinarrizko elementuak.
- Bilaketa sareak eta display.
- Google Ads kanpaina bat planifikatzea.
• Hitz gakoak aztertzea.
• Hitz egokiak aurkitzea.

- Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea.
• Kontu baten oinarrizko antolaketa.
• Elementu bereizlearengatik segmentatzea.

- Kanpainen egitura eta diseinua.
- Google Ads Esperientza berrian kanpaina bat sortu eta zabaltzea.
- Iragarkiak luzatzea
- Bilaketa-sareetan eta Dispaly-n Remarketina
- Bideo-kanpainak
- Google Ads kanpaina bat optimizatzea.
• Kontua monitorizatzea.

- Google Ads-en interpretazioa eta reportinga.



 

 IZENA EMATEKO 

 Meatzaldeko Behargintzak lagundutako ikastaroa. Meatzaldeko inskripzioek lehentasuna izango dute eta euskadi + innova webgunetatik egingo dira.
CURSO

La revolución digital sigue creciendo a un ritmo exponencial. El marketing online, las redes sociales y los buscadores abren un amplio abanico de opciones a empresas y organizaciones, pero también muchos interrogantes. Uno de los máximos exponentes es Google y todas las posibilidades que ofrece a anunciantes y agencias.
Recientemente Google ha actualizado toda su plataforma y ha incorporado novedades y cambios que son importantes para obtener el máximo rendimiento de todas las acciones publicitarias.  
En este taller resolveremos todas las dudas relacionadas con Google Ads y plantearemos los pasos adecuados a la hora de poner en marcha una campaña en el buscador
 

 DIRIGIDO A 

Profesionales de cualquier sector que quieran aprender a utilizar e implantar campañas de Google Ads en sus organizaciones. 
 

OBJETIVOS 

El objetivo de este taller es transmitir las ventajas de implantar y desarrollar una campaña de Google Ads en las organizaciones, partiendo de la base de la importancia de una estrategia SEM en la nueva Experiencia de Google Ads.
En este taller aprenderá a:
  • Desarrollar e implantar una estrategia SEM (Search Engine Marketing) en la nueva Experiencia de Google Ads.
  • Conocer las posibilidades que ofrece Google Ads para todas las organizaciones tras su renovación.
  • Gestionar con eficacia una campaña de anuncios patrocinados en las redes de búsqueda y display de Google tras los últimos cambios.
  • Aprender a medir y testar los resultados en las campañas de pago por clic. 
 

 PROGRAMA 

- Introducción al marketing de resultados.
       • SEO y SEM.

- Cómo empezar con Google Ads.
       • Estar en los primeros puestos.

- Elementos básicos de la nueva experiencia de Google Ads.
- Redes de búsqueda y display.
- Planificación de una campaña de Google Ads.
       • Investigación de palabras clave.
       • Encontrar las palabras adecuadas.

- Definición de objetivos, segmentación y presupuestos.
       • Organización básica de una cuenta.
       • Segmentación como elemento diferenciador.

- Estructura y diseño de campañas.
- Creación y lanzamiento de una campaña en la nueva Experiencia de Google Ads.
- Extensiones de anuncios.
- Remarketing en Redes Búsqueda y Display
- Campañas de Video
- Optimización de una campaña de Google Ads.
       • Monitorización de la cuenta.

- Interpretación y reporting de Google Ads.

 INSCRIPCIÓN 

Curso subvencionado por Meatzaldeko Behargintza. Tendrán prioridad las inscripciones de Meatzaldea y se realizarán través de la web euskadi + innova.