Mundu
mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak.
Enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa
eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete.
Facebook, Twitter, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera
ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan
egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait
mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta.
Helburua:
kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial horietan
ikasiko dugu , eta helburuen eta estrategien arabera zenbait ekintza
abian jartzeko orduan zein izango diren urrats egokiak aztertuko dugu.
Nori Zuzendua:
Sare sozialetan publizitate-kanpainak nola erabili eta ezarri jakin nahi duten antolakundeetako profesionalentzat.
Egitaraua:
Facebook Ads
Merkataritza-konponbideak.
Facebooken segmentatzeko aukerak.
Kanpainak sortzea.
Iragarkien formatuak.
Jarraipenerako metrikak.
Twitter Ads
Merkataritza-konponbideak.
Twitterren segmentatzeko aukerak.
Kanpainak sortzea.
Iragarkien formatuak.
Jarraipenerako metrikak.
Instagram Ads
Merkataritza-konponbideak.
Twitterren segmentatzeko aukerak.
Kanpainak sortzea.
Iragarkien formatuak.
Jarraipenerako metrikak.
LinkedIn Ads
Merkataritza-konponbideak.
Linkedlnen segmentatzeko aukerak.
Kanpainak sortzea.
Iragarkien formatuak.
Jarraipenerako metrikak.
YouTube
Bideo-kanpainak.
Iragarkien formatuak.
Optimizazio eta jarraipenerako metrikak
Optimizazio eta jarraipenerako metrikak
|